מודעות אבל חינם ברעננה

עם הודעת הפטירה על המשפחה מוטל להודיע לכמה שיותר בני משפחה, חברים, מכרים, קרובים, עמיתים לעבודה, שכנים של הנפטר על דבר פטירתו של המנוח/ה ועל מועד ההלוויה, בית עלמין בו ייטמן ומקום בו יושבת המשפחה שבעה. שלא כבעבר, בו האופציה היחידה הייתה להזמין מודעות אבל בבתי דפוס ולפזר המודעות על לוחות מודעות, בפתח בית הנפטר ובסמיכות למקומות בהם נהג לבקר הנפטר, עם התפתחות עידן הטכנולוגי תחום זה שינה כיוון וכיום ניתן להפיק בקלות (מתבנית מוכנה) מודעת אבל בפלטפורמות שונות ובחינם, ליצור קובץ אותו ניתן לשלוח באס אמ אס, וואצאפ, ומייל, ולשלוח מהמחשב, מהטלפון הנייד ו/או טאבלט. את המודעות הללו ניתן להדפיס במדפסת הביתית ולתלות במקומות שציינו ו/או לשלוח לבית דפוס והוא שידפיס ובדרך כלל אף יציע לקשור אתכם עם מדביק מודעות במהירות ובעלויות לא גבוהות.

אם בחרתם בדרך של הפקת מודעת אבל בעצכם כדאי לתת את הדעת על פרטים כמו תאריכים עבריים וגרגוריאניים ועוד. באתר פורום חברת קדישא תבנית מצוינת למטרה זו. 

עוד אתרים בהם תבניות מוכנות ליצירת מודעות אבל חינם:

מוקד הפרסום הארצי 3333 *

אתר ליצירת מודעות אבל

דפוס 24


אולי יעניינו אותך פרסום מודעות אבל בעיתונות היומית

אם החלטתם לפרסם דבר פטירתו של המנוח בעיתונות היומית, מומלץ לכם לעשות זאת כשמחירי הפרסום בימי חול ובסופי שבוע לפניכם וזהו הקישור למקום שמפרסם את מחירון המודעות מוקד העיתונים של ישראל

אתרים נוספים בהם ניתן לפרסם מודעות אבל בעיתונים היומיים: